Sitemizde 15 kategori'de 744 adet yazı yazılmış ve 226 yorum bulunmaktadır.

Nis 122016
 

Gel Yorulma,Ben kerim Seni!Utanmasan Dama Çıkacak, S*kecek Var Mı Diye Bağıracaksın! Gel Yorulma, Ben S*kerim Seni!

Ölünü de dirini de… Bugün en destursuz günlerimden birindeyim.

Konuşmak istemediğim ama nedense sanki hep samimiymişiz gibi davranan or*sbulardan birisi aradı. Açmadım önce, sonra devam etti aramaya. Bi de bunu anlamam zati, yahu açmıyosak sebebi var, niye zorluyon, sonrasında dönerim ya da dönmem o benim bileceğim işte niye 5487522 kez arıyon lan. Sonrasında dıtdıt text geldi, Aççç n’oluuuur sana ihtiyacım var diye. İnsafa geldim, skerim belasını dedim açtım, her zamanki vıcık vıcık yalakalık kokan, ölümüne kankayııız muhabbeti etti kaltak, derdin nedir öt, uygun bi zamanda değilim dedim.

Ben aşık oldum dedi. E bu mu yane. Telefonun melodi çalma özelliğine ettin, bu muydu e dedim. Ama sen bana kızacaksın bu sefer, ne yapacağımı bilmiyorum,ç ünkü aşık olduğum erkek evli dedi. Kaldım, dondum, kanım dondu resmen, her haltı yapacağını tahmin ederdim de bu kadarını beklemezdim.

Eski sevgilimle yattı kankamken, sonra gitti, kürtaj oldu, onunla bununla, parasıyla, zevkine, günde 5 kez 10 kez, yara yapana dek, pavyoncuyla kendinden küçük 92 li bebelerle, arabada, otelde her yerde yaptı, yattı, her seferinde kızım ayağına yaranacak bi mal aradı ancak yarrağa yarandı yine de acıdım ona, üzüldüm, Allaaa ıslah etsin dedim, selamı kestim de bu olmadı.


Biliyom sen nasıl tepkilisin,yani durumu biliyom da ama işte aşk bu, engelleyemedim dedi. Durdum. Ağız dolusu küfretmek istedim, elim ayağım titredi, gözlerim karardı ama gözümü karartmadan sakince, senin hayatın, yorum yapmamı bekliyorsan üzgünüm yapamam ,benim mezhebime aykırı dedim. Ama 1 çocuğu varmış, off n’apcam ben zuzu yaaa dedi yavşak ağızlı. Z* zamanım dar, seni dinledim, dediğim gibi ben bu konuda yorum yapamam, yapmamam en mantıklısı, lütfen beni bi daha rahatsız etme, ayrıca ben senin zuzun değilim, adımı biliyosun dedim.

Bu daha yüzsüz yüzsüz ve aşırı laçka şekilde konuştu, son sabır dinledim, biliyorum kızdın işte bak kızdın oysa bak kalp bu aşk tamam mı sevmek sen hiç sevmedin mi, bak yaran var biliyorum da derken lafı ağzına tıkadım, benim yaram yok, yarası olan sensin düzeltirim, sana kızmadım, senin aklın, mantığın, haysiyetin, şerefin, vicdanın var ya da yok beni ilgilendirmiyo, ailene üzülüyorum, asker babana, öğretmen annene layık olamadığına, ayrıca bu aşk değil bildiğin para sevdası, yarrak düşkünlüğü, a* yangını dedim ve kapattım. Hala elim ayağım titriyo.

Benim yaram varmış. La ne yaram olsun. Allah’ıma bin şükür hayatımda başımı yere eğmedim, ağzım bozuk da olabilir yeri gelir sonuna dek dibine dek sikerim de küfrün babasını da ederim ama aile deyince, sınır deyince dururum. Büyük konuşmamak gerek biliyom ama töbe töbe bunu tasvip edemem. Böle bi aldatışı ne midem ne yüreğim ne mantığım kabul eder.

Aldatılan kadını, aldatan kadını da düşünüyorum. İkisi için de üzülüyorum aslında, aldatılan kadına üzülme nedenim farklı ama aldatan kadına, evli olduğunu bile bile o herifle beraber olan kadına acıyorum. Kendisini bu kadar basit, bu kadar aşağılık gördüğü için acıyorum. Hem de nası.

Babam.

Annemi aldattı. Kaybetti. Kendi kaybetti. O kadın. Diğer dünyada cehennem’de O’nun için rezerve ettiğim özel bi mekanım var. Beraber en ateşli zamanları yaşayacağız. Annemin, kardeşimin gözyaşlarının hesabını 2 yakasını suratımda büyük bi zevki barındırırken nası da sarsacağım.

Ama 1 çocuğu varmış derken ne demek istedi acaba, neyi kastetti. 2 çocuğu olsaydı sevmezdim ama alt tarafı 1 çocuk canııım n’olcek mi demek istedi. 1 çocuk diyerek küçümsediği şeyin ne olduğunu kendisi nereden bilecek, kürtaj masasında bıraktığı et parçası, artık doku onun için çocuk. Sahip olmadığı, belki de olamayacağı 1 çocuk.

Erkek aldatır, kadın aldatmaz değil, kadın da aldatır çatır çatır. Üstelik hem kendini hem o herifi hem de çocuklu anneyi. A* ı yandığından, paraya doyamadığından alt tarafı 1 çocuk der. Hayır bu kadar yanıyosa, dildonun her çeşidini alırdım, alt tarafı 1 çocuk. S keyim!

Blogda Oku

Social Media Exchange Website - Likenation horozz - MyDailyLikes Stats

Free Twitter Followers

Bunlara Baktınızmı?

Üsturupsuz Yazar
Ağzının ayarı yok, her telden çalıp oynar. Kalemini kırdığı günden beri yazar babam yazar. Kimseden çekinmez, hesap verecekse kendine verir, ona buna boyun eğmez.

Düşünceleriniz Bizim İçin Önemlidir